Ako poškodený tovar vrátim?

Objednaný tovar starostlivo balíme, aby k Vám dorazil v poriadku bez poškodení. No ak sa čokoľvek stane a tovar sa poškodí, bez udania dôvodu nám ho môžete vrátiť naspäť. Zabaľte tovar do rovnakej krabice, nalepte etiketu s adresou: Tatiana Kubelová, Golianova 1840/6, 974 01 Banská Bystrica a zašlite doporučene. Keď k nám tovar dorazí, zašleme Vám zaň peniaze rovnakou cestou, akou ste zaň platili pri objednávke.

Čo ak chcem poškodený tovar vymeniť za rovnaký nepoškodený?

Ak si želáte poškodený tovar vymeniť za rovnaký, poškodený tovar nám vráťte podľa postupu vyššie uvedeného a môžete si objednať nový. To bude aj najrýchlejšia cesta, ako k Vám dorazí náhrada.

Aký tovar môžem vrátiť ako „poškodený tovar“?

Poškodený tovar je taký tovar, ktorý k Vám dorazí a je pokrivený, znemožňuje to jeho funkciu. Ak sa výnimočne stane, že nebude fungovať napríklad pumpička na dávkovanie kozmetického prípravku, prípadne, ak kozmetický prípravok náhodou vytečie. V konečnom dôsledku – každý tovar Vám vymeníme (novou objednávkou) alebo refundujeme.